Renginys „Kūrybinės dirbtuvės: kompiuterinių edukacinių žaidimų kūrimas, projektavimas“

Lapkričio 13-osios popietę „Santaros“ gimnazijos modernioje informacinių technologijų ir ekonomikos laboratorijoje vyko Kauno miesto renginys „Kūrybinės dirbtuvės: kompiuterinių edukacinių žaidimų kūrimas, projektavimas“, kurį vedė IT mokytojas metodininkas Edvardas Liniovas. Susirinkusius dalyvius sveikino ir sėkmės linkėjo gimnazijos direktorė Asta Karlienė.  Sveikinimo žodį tarė ir KTU informatikos fakulteto studijų prodekanas Kęstutis Jankauskas. Renginio tikslas – ugdyti mokinių saviraišką, algoritminį bei kritinį mąstymą, kūrybinio darbo rengimo kompetencijas; skatinti mokinius taikyti matematikos, IT, verslumo gebėjimus ir kūrybiškai spręsti problemas; pristatyti mokinių parengtus kūrybinius kompiuterinių žaidimų projektus, skatinant efektyvų mokinių bei jų mokytojų bendradarbiavimą, miesto mokytojų dalijimąsi gerąja patirtimi; padėti atskleisti mokinių gebėjimus bei ugdomas dalykines ir bendrąsias kompetencijas; plėtoti mokymosi integralumą, kaip vieną svarbiausių šiuolaikinio mokymo(si) bruožų; tobulinti mokytojų kompetenciją inicijuojant mokinių mokymąsi netradicinėse erdvėse, virtualioje aplinkoje, mokslinėse, tiriamosiose, eksperimentinėse veiklose. Renginyje dalyvavo 8 – 9 klasių mokiniai bei mokytojai iš Kauno LSMU gimnazijos, Kauno Jono Pauliaus II gimnazijos, Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos, Kauno „Santaros“ gimnazijos, Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos, Kauno Gedimino sporto ir sveikatinimo gimnazijos, Kauno Milikonių progimnazijos, Kauno Martyno Mažvydo progimnazijos ir KTU Vaižganto progimnazijos. Kūrybinėse dirbtuvėse mokiniai, padedami „Santaros“ gimnazijos mokinių mentorių Roko ir Martyno Višinskų (3a), kūrė kompiuterinį edukacinį žaidimą „Gyvatėlė“, naudodami UNITY žaidimų kūrimo variklio programinę įrangą. Tuo tarpu konferencijų salėje mokytojai ir svečiai su „Santaros“ gimnazijos matematikos mokytoja metodininke Laimute Jociene diskutavo apie patirtinį mokymąsi ir dalijosi savo sėkmės istorijomis. Renginio pabaigoje vyko mokinių kūrybos rezultatų aptarimas ir apibendrinimas. Kūrybinėse dirbtuvėse dalyvavę mokiniai buvo apdovanoti padėkos raštais.

Renginį „Kūrybinės dirbtuvės: kompiuterinių edukacinių žaidimų kūrimas, projektavimas“ organizavo Kauno pedagogų kvalifikacijos centro metodininkė Ilona Teresienė ir Kauno „Santaros“ gimnazijos direktorės pavaduotoja ugdymui Deimantė Karaliūtė

Straipsnio ir nuotraukų autorė informacinio centro specialistė Jurgita Mižutavičienė

Nuotraukų albumas: https://photos.app.goo.gl/x8pRZbonkLRRx2rq6

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content