KTU Vaižganto progimnazijos projektinės veiklos patirtis

Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos mokytojų komanda, bendradarbiaudama su Kauno pedagogų kvalifikacijos centru, kovo 9 d. dalinosi savo patirtimi apie progimnazijoje vykdomus įvairius projektus. Metodinę valandą moderavo direktoriaus pavaduotoja ugdymui Eglė Grinkevičienė.

Renginį pradėjo pradinių klasių vyresnioji mokytoja Jūratė Valančauskienė. Ji pasakojo apie eTwinning projektą „My cultural map“, kuriame dalyvauja 3 b klasės mokiniai. Projekto partneriai – 13 mokyklų iš septynių Europos šalių (Rumunijos, Bulgarijos, Sakartvelo, Lenkijos ir kt.). Šio projekto tikslas – ištirti kultūrinius skirtumus, nustatyti bendrus aspektus ir rengti bendrus projektus. Projekto veiklomis siekiama dalintis kultūriniais ir istoriniais turtais bei puoselėti UNESCO paveldo objektus šalyje ir už jos ribų.

Pradinių klasių mokytoja ekspertė Jolanta Vaitkevičienė pasidalino patirtimi ir įspūdžiais apie naujo ir ilgalaikio STEAM projekto pirmuosius žingsnius progimnazijoje. Metodinės valandos dalyvius mokytoja pakvietė apsilankyti mokyklos svetainėje ir pasižvalgyti po sukurtas STEAM erdves: susipažinti su STEAM kūrybine komanda, pastudijuoti STEAM strategiją, pasidomėti atrastais socialiniais partneriais ir pasinaudoti STEAM veiklų banko galimybėmis. Mokytoja pasidžiaugė, kad pradėtas bendradarbiavimas su Kolorado lituanistine mokykla (JAV), o bendros etnokultūrinės veiklos nuotoliniu būdu startuos kovo 20 dieną.

Geografijos mokytoja metodininkė Laima Lapinskienė ir vokiečių kalbos vyresnioji mokytoja Jūratė Urbonienė skaitė pranešimą tema „Integruotas geografijos ir vokiečių kalbos mokymas. Pagal Goethe‘s instituto projektą „CLILiG – integruotas vokiečių kalbos ir dalyko mokymas(is) Lietuvoje“. Mokytojos kalbėjo apie per trejus metus įgyvedintas integruotas veiklas. Pateikė savo kurtų pamokų planus, užduočių, įsivertinimo ir vertinimo pavyzdžių. Taip pat parodė fotografuotas ir filmuotas pamokų akimirkas, pasidžiaugė mokinių darbais, praturtėjusiu vokiečių kalbos žodynu, bendravimo gebėjimais bei pagilintomis geografijos žiniomis.

Anglų kalbos mokytojos Rimos Kubiliūtės pranešimas „Tarptautinio Erasmus+ projekto „TIRAMISU – Pirmoji pagalba padeda išgyventi“ Pirmosios pagalbos žinių kursas 14–18 metų amžiaus mokiniams“ sudomino novatoriškumu, kur Italijos, Lenkijos, Lietuvos ir Rumunijos institucijos bendradarbiaudamos kuria patrauklų mokomąjį kursą pirmosios pagalbos įgūdžiams įgyti. Projekto trukmė dveji su puse metų.

Projekto partneriai pateiks tris ugdymo priemones 14–18 metų mokiniams: elektroninį mokomąjį kursą apie žmogaus sandarą, pirmosios pagalbos vadovą ir interaktyvią sprendimų priėmimo programą. Džiugu, kad mokiniai praktiškai pritaikys savo žinias teikdami pirmąją pagalbą įvairiose gyvenimo situacijose.

Nuoširdžiai dėkojame Kauno pedagogų kvalifikacijos centro komandai, metodininkei Zitai Verbickienei už suteiktą galimybę ir paskatinimą pasidalinti turimomis projektų įgyvendinimo patirtimis su Kauno miesto ir respublikos mokytojais. Viliamės, kad jos įkvėps mokytojus dalyvauti, kurti, atrasti taip paįvairinant mokinių ir mokytojų patirtis mokykloje, padarant jas įdomesnes.

 

                                Eglė Grinkevičienė, Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Kauno bangelė
Skip to content