Specialus ugdymas
Atnaujinta: 2023-04-13 (Ketvirtadienis)
Puslapis atnaujinamas. Informacija ruošiama.
Specialiojo ugdymo įstaigos
Įstaigos kuriose gali mokytis specialiųjų poreikių turintys vaikai
Kauno miesto ikimokyklinių įstaigų specialiojo ugdymo pagalbos konsultaciniai centrai (SUPKC)
Įstaigos turinčios keltuvus neįgaliesiems
Kauno miesto savivaldybės administracijos kultūros ir švietimo departamento švietimo ir ugdymo skyrius, ikimokyklinių įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinis būrelis ir lopšelio-darželio „Drevinukas“ pedagogai spalio 26 d. organizavo forumą „Bendravimo ir bendradarbiavimo plėtotė ugdant specialiųjų poreikių vaikus“, kurio metu pasidalinta praktinės veiklos patirtimi.
Forumo dalyviai analizavo sąveiką tarp visų komandos narių – vaiko, tėvų, pedagogų ir specialistų. Išryškintas siekis tobulinti komandos narių komunikacinius gebėjimus bei gerų santykių kūrimo kompetencijas. Pristatytos įvairios bendradarbiavimo formos ir būdai, kritinio mąstymo ugdymo strategijos bei metodai. Reikšmingi ir naudingi lopšelio-darželio „Želmenėlis“ logopedės metodininkės Jurgos Legienės „Kompiuterinių mokomųjų programų naudojimas ugdant specialiųjų poreikių vaikus“, lopšelio-darželio „Vaikystė“ logopedės metodininkės Gintaros Povilaitienės „Bendravimas su vaikais įstaigos bendradarbiavimo sistemoje“ ir kt. pranešimai. Su įdomumu išklausytas menų darželio „Etiudas“ jaunos specialistės logopedės Linos Nefaitės pasisakymas „Bendradarbiavimas – jauno specialisto tobulėjimo pagrindas“, o sanatorinio lopšelio-darželio „Pienė“ logopedė ekspertė Rima Kalinauskienė savo pranešime „Didžiuojamės tuo, ką darome“ pristatė Harloso specialiosios mokyklos Danijoje bendradarbiavimo sistemą.
Prieita išvados, kad visavertė sąveika veikloje tarp pedagogų, specialistų, tėvų ir vaikų įmanoma tik pažinimo ir pasitikėjimo aplinkoje.
Bendraudami ir bendradarbiaudami žmonės ne tik keičiasi informacija, bet keičia vieni kitus. Mokymasis bendraujant reikalauja nemažai pastangų, tačiau tai didelis potencialas visiems bendraujantiems. Atsiranda galimybė savąją patirtį gretinti su kitų patirtimi, galimybė diskutuoti, lavinti įsiklausymo, argumentavimo įgūdžius.
Artikuliacinė mankšta
Fonologinis kalbos sutrikimas
Vaiko sakytinė kalba
Kalbos neišsivystymas
Ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos raida
Nekalbinių garsų atpažinimas
Mokyklų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinis būrelis
- Struktūra ir kontaktai
- Bendradarbiavimas
Ikimokyklinių įstaigų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinis būrelis
- Struktūra ir kontaktai
Paslaugos
- Kontaktų paieška ir struktūraSavivaldybės darbuotojų kontaktų paieška
- Civilinė sauga ir mobilizacija
- PaslaugosČia rasite savivaldybės teikiamas paslaugas
- TransportasMaršrutai, tvarkaraščiai, e. bilietas
- Asmenų aptarnavimasAptarnaujami padaliniai, asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
- Projektiniai pasiūlymaiStatinių projektų viešinimas
- KultūraĮstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
- Verslas ir finansaiLengvatos verslui, leidimai, finansai ir mokesčiai, parduodamas turtas
- Korupcijos prevencijaAntikorupcijos komisija, kontaktai
- UrbanistikaTeritorijų planavimas ir statyba, žemės sklypai
- Civilinė metrikacijaSantuokos registracijos apžvalga, informacija jaunavedžiams
- ŠvietimasĮstaigos, ugdymas, premijos