„Mokinių pažangos siekis ir kompetencijų formavimo nuostatos Kauno „Santaros“ gimnazijoje: organizacijos- klasės – mokinio lygmenys.

Kauno „Santaros“ gimnazijos mokytojų komanda, koordinuojama direktoriaus pavaduotojos ugdymui D. Karalės, š. m. lapkričio 29 dieną KŠIC dalijosi patirtimi „Mokinių pažangos siekis ir kompetencijų formavimo nuostatos gimnazijoje: organizacijos- klasės – mokinio lygmenys. Profesionalų komanda dalijosi sėkmės istorijomis, kaip ugdyti komunikavimo kompetenciją fizikos, kalbų pamokose, kaip ugdyti skaitmeninę kompetenciją geografijos, informatikos pamokose, kokios kompetencijos formuojamos rengiant nuodugnius darbus, kaip svarbu klasių vadovui stebėti mokinių kopetencijų įsivertinimą. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui pristatė gimnazijos sukurtą sistemą, kuri pasiteisina formuojant ir įsisvertinant mokinių kompetencijas. Kuriant gerąsias praktikas organizacijoje vadovaujamasi augimo mąstysena – pozityviai žiūrint į pokyčius ir įtraukiant visą gimnazijos bendruomenę. Lyderystė – tai procesas, kuomet lyderis kartu su sekėjais, darydamas jiems įtaką, siekia bendro tikslo. Džiaugiamės, kad „Santaros“ gimnazijoje auginame lyderius!

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content