E. bilietas

1. Ar reikia kaip nors pažymėti elektroninį bilietą kiekvieną kartą įlipus į troleibusą ar autobusą?

Kiekvieną kartą lipant į transporto priemonę e. bilietą būtina priglausti prie komposterio (bilietų žymeklio), kuris garsiniu ir šviesos signalu informuos vairuotoją-kontrolierių, kad Jūsų e. bilieto kortelėje yra galiojančių e. bilietų, suteikiančių teisę naudotis KVT paslaugomis.

2. Kur galima įsigyti ir papildyti elektroninį terminuotą bilietą?

Daugiau informacijos skiltyje – E. bilietų pardavimo vietos ?

3. Ar parduodama „E.bilieto” kortelė ne papildant ją bilietu?

Įsigydami „E. bilieto” kortelę, Jūs privalote ją papildyti pasirinktu terminuotu elektroniniu bilietu arba įkrauti pageidaujamą kiekį vienkartinių e. bilietų.

4. Kiek kainuoja elektroninis bilietas?

Naujos kortelės išdavimas kainuoja 1,50 eurus.  Elektroninių terminuotų bilietų, pildomų į korteles, kainas galite rasti mūsų tinklapio Viešojo transporto skiltyje.

5. Kuo skiriasi elektroninis bilietas nuo popierinio terminuoto bilieto?

Elektroninis bilietas yra pigesnis nei popierinis bilietas. Pametus „E. bilieto” kortelę, joje buvusį bilietą galite susigražinti UAB „Kauno autobusai” įsigijus naują kortelę ir pateikus senos kortelės duomenis. Šį bilietą galite įsigyti ir internetu.

6. Ar praleidus vieną mėnesį, nepasipildžius elektroninės kortelės, jis galios vėliau?

„E.bilieto” kortelė galioja iki jos apatiniame kairiajame kampe nurodytos galiojimo datos. Jas galite pildyti pagal poreikį. Nepapildžius jos nenustoja galioti.

7. Ar privaloma užrašyti savo vardą ir pavardę ant kortelės?

Jei nesinaudosite lengvatiniais bilietais, vardo ir pavardės ant kortelės rašyti nebūtina. Vardą ir pavardę privalo užsirašyti asmenys, kurie kortelę papildė terminuotais bilietais su 50 arba 80 proc. nuolaida.

8. Kada bus galima elektroninį bilietą įsigyti internetu?

E.bilieto kortelę galite papildyti internetu adresu https://www.kvt.lt/e-bilietas/

9. Kokius duomenis reikia pateikti, pametus elektroninę kortelę? Ar reikia užsirašyti kodą, esantį ant kortelės?

Pametus kortelę, ir į naują kortelę perkelti pamestoje buvusį bilietą, reikia atvykti į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ Statybininkų g. 3, (įėjimas iš S. Žukausko gatvės), Kaunas. Darbo laikas: I-V 9.00 – 18.00 ir pateikti Jūsų E. bilieto pakuotės voką, kuriame turi būti užpildytas kortelės brūkšninio kodo numeris ir išlikęs PIN kodas.

10. Kada bus pateikta išsamesnė informacija interneto svetainėje? Kur galima rasti daugiau informacijos apie el.bilietą?

Dėl su E. bilieto naudojimu susijusius klausimus galite užduoti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20000

Dėl e. bilieto naudojimo klausimų maloniai prašome kreiptis nemokamu e. bilieto aptarnavimo telefonu 8 800  20000 arba į kauniečių  aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ Statybininkų g.3 (įėjimas iš S. Žukausko gatvės), Kaunas

Darbo laikas: I-V 9.00 – 18.00 val.

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content