Migracijos departamento informacija dėl prašymų teikimo

Nuo šių metų liepos 1 d. planuojami migracijos paslaugų teikimo tvarkos pokyčiai. Siekiant sukurti modernią, šiuolaikinės visuomenės poreikiams priimtiną migracijos instituciją ir užtikrinti visuomenės pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis, visos Migracijos departamento teikiamos paslaugos yra automatizuojamos ir kai kurios iš jų jau nuo anksčiau minėtos datos bus teikiamos tik elektroniniu būdu.

Nuo šių metų liepos 1 d., be anksčiau įdiegtų elektroninių migracijos paslaugų, tik elektroniniu būdu bus teikiami ir prašymai išduoti (pakeisti) leidimą laikinai ar nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje. Informuojame, kad nuo liepos 1 d. Migracijos departamento elektroninės paslaugos bus teikiamos naudojantis nauja elektroninių paslaugų sistema MIGRIS ir bus pasiekiama portale www.migracija.lt. Migracijos departamento interneto svetainėje www.migracija.lt adresu https://www.migracija.lt/index.php?-695123384 jau dabar galima rasti daugiau informacijos anksčiau minėtais klausimais https://www.migracija.lt/index.php?-695123384.

Nuo šių metų liepos 1 d Trečiųjų šalių piliečių ir ES piliečių prašymai dėl žemiau išvardintų dokumentų Migracijos departamentui bus teikiami tik ELEKTRONINIU BŪDU per informacinę sistemą (MIGRIS):

  • Trečiųjų šalių piliečių prašymai išduoti/pakeisti leidimą laikinai gyventi;
  • Trečiųjų šalių piliečių prašymai išduoti/pakeisti leidimą nuolat gyventi;
  • ES piliečių prašymai išduoti/pakeisti teisės laikinai gyventi pažymėjimą;
  • ES piliečių prašymai išduoti/pakeisti teisės nuolat gyventi pažymėjimą;
  • ES piliečių šeimos narių prašymai išduoti/pakeisti Sąjungos piliečio šeimos nario leidimo laikinai gyventi šalyje kortelę;
  • ES piliečių šeimos narių prašymai išduoti/pakeisti Sąjungos piliečio šeimos nario leidimo nuolat gyventi šalyje kortelę.

Daugiau informacijos

Skip to content