Kviečiame gyventojus naudotis elektroninėmis paslaugomis

Internetas ir jo galimybės palengvina kasdienes užduotis – paprasčiau sumokėti už automobilio stovėjimą, užsakyti reikiamas pažymas ir kt.

Kokią naudą elektroninės paslaugos teikia klientui?

Visų pirma tai – patogumas klientui. Paslauga teikiama elektroninėje erdvėje, ją galima užsakyti bet kada ir nereikia vykti į instituciją, planuoti laiko, kada tai padaryti, ar laukti klientų eilėje. Tokiu būdu taupomas laikas, pinigai, be to, tausojama gamta – mažinamas kenksmingų išmetamųjų dujų poveikis aplinkai, sunaudojama mažiau popieriaus dokumentams…

Taip pat yra skaidresnis ir patogesnis paslaugų teikimo procesas – rengiamų prašymų formų tam tikri laukai užpildomi automatiniu būdu, parodomos klaidos, todėl mažesnė paslaugos užsakymo formos pildymo klaidų tikimybė, be to, nurodoma, kokius dokumentus būtina pateikti. Tai patogu klientui, nes paslaugos užsakymas yra paprastas ir jis gali stebėti paslaugos teikimo būseną bei numanyti, kada ši paslauga bus suteikta.

Elektronines paslaugas galima užsisakyti – https://www.epaslaugos.lt/portal/

Konsultacijos dėl elektroninių paslaugų teikimo gyventojams ir juridiniams asmenims teikiamos:

  • „Pagalba gyvai“ portale www.epaslaugos.lt darbo dienomis nuo 8.00 iki 22.00 val.
  • telefonu (8 5) 266 51 84 darbo dienomis I-V nuo 8.00 iki 22 val.,
  • elektroniniu paštu: epaslaugos@ivpk.lt

Konkrečios paslaugos teikėjo kontaktus rasite skiltyje „Kontaktai“ nuspaudę ant pageidaujamos paslaugos pavadinimo (paslaugos apraše).

Skip to content