Siunčiama nuotrauka

Projektas „Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e-rinkodara“

www.esinvesticijos.lt


Projektas „Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e-rinkodara“

Projekto tikslas – diegiant e-rinkodaros priemones didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą projekto įgyvendinimo savivaldybėse (Kaišiadorių, Birštono, Prienų, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybėse).

Projekto įgyvendinimo metu įgyvendintos šios e-rinkodaros priemonės: 1. Komunikacija socialiniuose tinkluose (SMM), 2. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO), 3. Reklama Google paieškos sistemoje, 4. Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle, 5. Reklama video tinkluose, 6. El. pašto rinkodara, 7. Mobilioji rinkodara, 8. Projekto interneto svetainė ir administravimas, 9. E-rinkodaros turinio kūrimas.

Projekto metu diegiamomis e-rinkodaros priemonėmis bus siekiama didinti atvykstančių turistų skaičių, mažinti turizmo sezoniškumą, didinti kultūros ir gamtos objektų žinomumą.

Projekto įgyvendinamo laikotarpis – 2016–2018 m.

Pareiškėjas – Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija.

Partneriai: Kauno miesto savivaldybės administracija, VšĮ Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centras, Birštono turizmo informacijos centras, VšĮ Kaišiadorių turizmo ir verslo informacijos centras, Prienų rajono savivaldybės administracija.

Projekto vertė – 244 265,60 Eur. Projektas iš dalies finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis. ES fondų finansuojamoji dalis sudaro 85 proc. visų tinkamų finansuoti Projekto išlaidų, t.y. 207 625,76 Eur.

 

Projektas finansuojamas pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“.

Skip to content