Siunčiama nuotrauka

Pradedamas įgyvendinti projektas „Nemuno kelias“

Jurbarko rajono savivaldybės administracija (pareiškėjas) kartu su VšĮ Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centru (projekto vykdytojas) pradeda įgyvendinti e-rinkodaros projektą „Nemuno kelias“ (toliau – Projektas). Projektą įgyvendina su trimis partneriais: VšĮ Kauno rajono turizmo ir verslo informacijos centru, VšĮ Šešupės euroregiono turizmo informacijos centru ir Kauno miesto savivaldybės administracija.

Projekto paraiška parengta vadovaujantis 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemone Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e. rinkodara“.

Projekto tikslas – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių  projekte dalyvaujančių savivaldybių teritorijose, lankomumą ir žinomumą e-rinkodaros priemonėmis.

Projekto uždavinys – pasitelkiant šiuolaikines e-rinkodaros priemones pristatyti Jurbarko r., Kauno r., Kauno m. ir Šakių r. pasirinktus kultūros ir gamtos paveldo objektus, didinti šių kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą.

Projekto įgyvendinimo metu planuojama viešinti 44 kultūros ir gamtos paveldo objektus. Projekto eigoje bus sukurtas pristatomasis regiono internetinis tinklalapis bei interneto nereikalaujanti mobili virtualaus audio gido aplikacija su navigacija, kuri pritaikyta naudotis lietuvių ir keturiomis užsienio kalbomis: anglų, rusų, vokiečių, latvių.

Planuojami pasiekti rezultatai: padidintas kultūros ir gamtos paveldų objektų žinomumas, aktualumas, lankomumas, visuomenė bus labiau informuota apie ją supančią aplinką, padidintas šalies turizmo konkurencingumas, pritraukta daugiau vietinių bei užsienio turistų. Taip pat bus labiau ištirta ir atskleista kultūros ir gamtos paveldo objekto reikšmė, nauda visuomenei bei valstybei. Bus padidintas visuomenės aplinkosauginis sąmoningumas ir aktyvumas, labiau tenkinami gyventojų kultūriniai ir rekreaciniai poreikiai.

Projekto įgyvendinimo metu bus įdiegiamos šios e-rinkodaros priemonės:

  1. Turinio rinkodara
  2. Mobili rinkodara
  3. Internetinės svetainės kūrimas ir administravimas
  4. Reklama paieškos sistemose (SEA)
  5. Reklama internetiniuose portaluose
  6. Socialinė komunikacija.

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia – 2016 m. liepos 29 d., pabaiga – 2018 m. liepos 28 d.

Projekto vertė – 282 822,00 Eur. Projekto ES fondų finansuojamoji dalis sudaro 85 proc. visų tinkamų finansuoti Projekto išlaidų, t.y. 240 399,00 Eur. Projektui finansavimas skirtas iš Europos regioninės plėtros fondo.

Projekto partneriai:

www.esinvesticijos.lt

Skip to content