Siunčiama nuotrauka

Maršrutinių taksi keleiviams Kaune – trys svarbios naujienos

Kaune 7 maršrutus aptarnaujantys bendrovės „Kautra“ maršrutiniai taksi nuo rudens pradžios žengs į naują erą – jie bus integruoti į elektroninio bilieto sistemą, o keleiviai galės įsigyti 35 eurus kainuosiančius mėnesinius bilietus. Be to, kauniečiai mikroautobusais galės keliauti su persėdimu už tai papildomai nemokant.

Trečioji naujiena susijusi su kelionės kaina – nuostolingai maršrutinių taksi verslą vykdanti bendrovė „Kautra“ nuo kovo 1 dienos bilieto kainą kilstels iki 1 euro.

Diegs naujoves

Nuo rugsėjo 1 dienos mėnesinį elektroninį bilietą už 35 eurus įsigiję keleiviai maršrutiniais taksi be jokių apribojimų ir papildomų mokesčių galės naudotis visomis savaitės dienomis. Ne mažiau svarbia naujove taps galimybė per 30 minučių nuo bilieto pažymėjimo persėsti į kitą maršrutinį taksi ir tęsti kelionę už tai papildomai nemokant.

Bendrovės „Kautra“ atstovų teigimu, pusės valandos persėdimo galimybė leis dar greičiau ir patogiau judėti Kauno mieste. Pavyzdžiui, keleivis, vykstantis  55-uoju numeriu pažymėtu maršrutiniu taksi, gali važiuoti iki Kauno klinikų, vėliau persėsti į 53-ąjį ir pasiekti autobusų stotį už vieno bilieto kainą.

Atpigo kuras – sumažėjo keleivių

Bendrovė „Kautra“ maršrutinių taksi paslaugas Kaune pradėjo teikti 2014 metų rugsėjį. Bendrovės atstovų teigimu, norint šią veiklą tęsti toliau, kelionės kaina turi didėti 10 euro centų.

„Pradėjome darbą ir ilgainiui pamatėme, kad daug investavus į įrangą, mokant visus mokesčius ir turint tokius maršrutus, kuriuos dabar turime, ši veikla yra nuostolinga. Vienintelis pajamų šaltinis, iš kurio šioje veikloje gyvenama, yra bilietų pardavimas keleiviams. Šiai dienai ši veikla yra nuostolinga, nes mikroautobusais važiuoja per mažai keleivių. Kainos pakėlimas kažkiek sumažins patiriamus nuostolius bei prisidės prie naujovių įdiegimo. Taip pat tikimės, kad dėl to pagreitės kelionės, nes vairuotojams nebereikės ieškoti 10 centų grąžos kiekvienam keleiviui“,- teigė bendrovės „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Pasak įmonės vadovo, paradoksalu, tačiau prie keleivių sumažėjimo labiausiai prisidėjo atpigęs kuras. Mažėjant kuro kainoms, mažėja ir keleivių, nes jie persėda į automobilius. Tas pastebima visame viešajame transporte. Keleivių kiekio praradimas padaro didesnę žalą ir kuro sąnaudų sutaupymai to neatperka.

„Taip pat sieksime sutrumpinti maršrutinių taksi maršrutų aptarnavimą vakarais iki 20 val. Nuolat stebime keleivių srautus ir matome, kad vakarais maršrutiniai taksi važinėja tušti. Būtent tokiam aptarnavimui, kai yra mažai keleivių, ir yra skiriamos dotacijos miesto autobusams ir troleibusams. Maršrutiniams taksi jos neskiriamos. Kainos keitimas, darbo laiko trumpinimas ir e-bilieto įvedimas yra bendras veiksmų planas siekiant optimizuoti šią veiklą. Šie sprendimai daromi išanalizavus daugiau kaip metų mūsų darbo patirtį“, – pabrėžė L. Skardžiukas.

Miestiečiai priprato prie naujų standartų

Pasak Kauno valdžios atstovų, važiavimo kainos kėlimas nėra malonus sprendimas, bet šioje situacijoje jis neišvengiamas.

„Bendrovė „Kautra“ savo darbą atlieka kokybiškai. Paslauga teikiama bent jau tris kartus kokybiškiau nei iki šiol buvo. Verslas vykdomas skaidriai, paslaugų kokybė taip pat labai aukšta. Turime nuspręsti, ko norime labiau – ar kokybiškai savo darbą atliekančios bendrovės su naujais ir moderniais darbo įrankiais, ar sugrįžti į šešėlį, niūrią praeitį, kuomet miestą teršė seni mikroautobusai, o mokesčiai nepasiekdavo miesto biudžeto“,  – sakė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

„Siekiant, kad konkurse galėtų dalyvauti kuo daugiau vežėjų, konkursai buvo skelbiami atskirai kiekvienam maršrutui. Dabar turime 7 atskiras sutartis kiekvienam maršrutui. Tai reiškia, kad vežėjas, patirdamas nuostolius, gali tiesiog nutraukti sutartis nuostolingiausiuose maršrutuose neprarandant teisės dirbti pelningesniuose maršrutuose. Tai būtų daug didesnė blogybė keleiviams nei nedidelis tarifo padidinimas. Galiojantys įstatymai neleidžia kompensuoti nuostolių mikroautobusų maršrutuose, todėl negalime tikėtis, kad privatus verslas ilgai dirbs nuostolingai“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Bendrovė „Kautra“ 2014 metais laimėjo visose septyniose konkurso vežti keleivius vietinio reguliaraus susisiekimo maršrutinių taksi maršrutais dalyse ir pasirašė su Kauno miesto savivaldybe sutartis aptarnauti 51, 52, 53, 54, 55, 56 ir 57 maršrutus.

Ryšių su visuomene poskyrio informacija

Kaunas pilnas kultūros

nykoka Nykoka’17: konkurso eskizų paroda

2017-10-10

Untitled Liaudies šokių grupės Nyírség pasirodymas

2017-10-18

gruodis_seimu-popiete_plakatas_3_web Šeimų Šeštadieniai Muziejuje

2017-10-21

Šiai datai renginių nėra
Buvęs 1 iš 1 Kitas
Visi renginiai
  • Kontaktų paieška ir struktūra
    Kontaktų paieška ir struktūra
    Savivaldybės darbuotojų kontaktų paieška
  • Paslaugos
    Paslaugos
    Čia rasite savivaldybės teikiamas paslaugas
  • Transportas
    Transportas
    maršrutai, tvarkaraščiai, e. bilietas
  • Asmenų aptarnavimas
    Asmenų aptarnavimas
    Aptarnaujami padaliniai, paraiškų priėmimo informacija
  • Projektiniai pasiūlymai
    Projektiniai pasiūlymai
    Statinių projektų viešinimas
  • Kultūra ir turizmas
    Kultūra ir turizmas
    įstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
  • Verslas ir finansai
    Verslas ir finansai
    Lengvatos verslui, leidimai, finansai ir mokesčiai, parduodamas turtas
  • Korupcijos prevencija
    Korupcijos prevencija
    Antikorupcijos komisija, kontaktai
  • Urbanistika
    Urbanistika
    teritorijų planavimas ir statyba, žemės sklypai, reklama
  • Civilinė metrikacija
    Civilinė metrikacija
    Santuokos registracijos apžvalga, informacija jaunavedžiams
  • Švietimas
    Švietimas
    įstaigos, ugdymas, premijos
  • Socialinė apsauga
    Socialinė apsauga
    paslaugos, parama, būstas
  • Seniūnijos
    Seniūnijos
    kontaktai, paslaugos, naujienos
  • Aplinka
    Aplinka
    aplinkos apsauga, švara, dviračių takai, gyvūnai
  • Sveikata
    Sveikata
    įstaigos, slauga, sanitarija, teisės aktai
  • Sportas
    Sportas
    įstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
  • Jaunimas
    Jaunimas
    Jaunimo reikalų taryba, projektai, organizacijos
  • Investicijos
    Investicijos
    Investiciniai projektai, strateginiai dokumentai, ES finansuojami projektai
  • Nevyriausybinės organizacijos
    Nevyriausybinės organizacijos
  • Renovacija
    Renovacija
  • Gyvenamasis būstas
    Gyvenamas būstas
  • zalia_ikona_pabegeliai
    Pabėgėlių integracija
  • Civilinė sauga
    Civilinė sauga
  • zalia_ikona_paveldas
    Kultūros paveldas
  • Viešoji tvarka
    Viešoji tvarka