Siunčiama nuotrauka

Judėk sveikai

Šiuolaikinės technologijos, greitas gyvenimo tempas mus labai atitolino nuo gamtos. Patiriame stresą, emocinius išgyvenimus, visa tai atsispindi mūsų kūne. Aktyvus laisvalaikio leidimas, – tai maudynės ežere, važinėjimasis dviračiais, vaikščiojimas gamtoje ir pan.

Visa tai natūraliausios ir paprasčiausios priemonės palaikyti fizinę ir psichikos sveikatą, nes tokia veikla sukelia džiaugsmą, teikia malonumą. O teigiamos emocijos ypač reikalingos mūsų gerai būsenai išsaugoti.

Įrodyta, kad reguliari fizinė veikla pagerina bendrą vyresnių žmonių būklę ir gyvenimo kokybę. Rekomenduojama, kad vyresni žmonės vidutinio intensyvumo fizinei veiklai kasdien skirtų bent po 30 minučių. To pakanka, kad būtų padidinamas fizinis pajėgumas, stiprinamos ir treniruojamos visos organizmo sistemos. Daugelyje užsienio šalių sportas vyresnio amžiaus žmonėms yra įprasta ir neatsiejama dienotvarkės dalis. Senjorų fizinis aktyvumas pagerina psichinę sveikatą, taip pat  mažina tokių sutrikimų, kaip depresija ar nerimas, tikimybę.

Vyresnio amžiaus žmonėms nerekomenduojamos tos sporto šakos, kurios reikalauja didelės fizinės įtampos bei ištvermės. Geriau rinktis lėtesnį, ne tokį intensyvų sportą: šiaurietišką ėjimą, važiavimą dviračiu, plaukimą ar paprastą mankštą namuose. Visų organizmo sistemų atsinaujinimas, tobulėjimas galimas tik tada, kai panaudojamas plati fizinių pratimų grupė, po truputi didinama treniruočių krūvių apimtis bei jų intensyvumas.

plakatas

 

Skip to content