Siunčiama nuotrauka

Kauno savivaldybė ieško kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ vadovo

Liepos mėnesį kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ pristačiusi Kauno miesto savivaldybė planuoja šio projekto plėtrą ir ieško vadovo. Jo atsakomybė bus koordinuoti savivaldybės ir šešių jos įmonių klientų aptarnavimą vykdančio centro veiklą.

„Kiekvienas mūsų darbas turi būti daromas tam, jog žmonėms gyvenimas Kaune taptų lengvesnis. Būtent toks ir yra „Mano Kaunas“ tikslas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pagrindinis reikalavimas naujajam kauniečių aptarnavimo centro vadovui – vadovaujamo darbo patirtis klientų aptarnavimo ar skambučių centro srityje. Svarbiausios užduotys, kurios bus keliamos naujajam vadovui, bus skambučių centro valdymas, kokybės kontrolė, komandos motyvacinės sistemos vystymas bei esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas.

„Liepos mėnesį startavome su pirmine projekto „Mano Kaunas“ versija. Artimiausiuose planuose – nemaža šio projekto plėtra. Ieškome patirties turinčio, ambicingo žmogaus, kurio laukia daug įdomių iššūkių“, – kalbėjo G. Petrauskas.

Kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės ar jos valdomų įmonių paslaugomis, gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu. Juo atsiliepia automatinis atsakiklis, kalbantis žinomo kauniečio Ryčio Zemkausko balsu, kuris nukreipia žmogų pagal jo turimo klausimo pobūdį.

Fiziniai kauniečių aptarnavimo centrai „Mano Kaunas“ šiuo metu veikia trijose miesto vietose (Statybininkų g. 3, Raudondvario per. 86 A ir Aukštaičių g. 43), kur gyvai aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“ ir „Kauno vandenys“ klientai. Į šiuos centrus atvykę kauniečiai gali sudaryti sutartis, gauti pažymas, informaciją apie paslaugas ir įkainius, susimokėti komunalinius mokesčius, pateikti prašymus.

Susidomėję Kauno miesto savivaldybės pasiūlymu užimti „Mano Kaunas“ vadovo pareigas, CV siųsti turėtų el. paštu komanda@kaunas.lt

Kandidatams keliamos šios užduotys:

● Esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas ir naujų diegimas
● KPI nustatymas bei matavimo rodiklių tobulinimas
● Komandos motyvacinės sistemos vystymas
● Darbuotojų klientų konsultavimo ir pardavimo įgūdžių kompetencijų ugdymas
● Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių skambučių monitoringas, kokybės vertinimas, pokyčių siūlymas bei diegimas
● Skambučių centro valdymas

Reikalavimai:

● Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo ar skambučių centro veikloje
● Klientų aptarnavimo KPI diegimo ir matavimo žinios bei patirtis
● Klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirtis
● Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų
● Gebėjimas motyvuoti kolegas bei kurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas
● Konfliktinių situacijų valdymo patirtis.

Ryšių su visuomene skyriaus informacija

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Kaunas pilnas kultūros

kaledos-fb-cover Kalėdos Kaune? Kodėl gi ne!

2017-12-02

kalėdinis labdaros vakaras-74 Kalėdinis labdaringas koncertas

2017-12-14

fb-cover_event Didžioji kalėdinė Kauno mugė

2017-12-16

Šiai datai renginių nėra
Buvęs 1 iš 1 Kitas
Visi renginiai
  • Kontaktų paieška ir struktūra
    Kontaktų paieška ir struktūra
    Savivaldybės darbuotojų kontaktų paieška
  • Paslaugos
    Paslaugos
    Čia rasite savivaldybės teikiamas paslaugas
  • Transportas
    Transportas
    maršrutai, tvarkaraščiai, e. bilietas
  • Asmenų aptarnavimas
    Asmenų aptarnavimas
    Aptarnaujami padaliniai, paraiškų priėmimo informacija
  • Projektiniai pasiūlymai
    Projektiniai pasiūlymai
    Statinių projektų viešinimas
  • Kultūra ir turizmas
    Kultūra ir turizmas
    įstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
  • Verslas ir finansai
    Verslas ir finansai
    Lengvatos verslui, leidimai, finansai ir mokesčiai, parduodamas turtas
  • Korupcijos prevencija
    Korupcijos prevencija
    Antikorupcijos komisija, kontaktai
  • Urbanistika
    Urbanistika
    teritorijų planavimas ir statyba, žemės sklypai, reklama
  • Civilinė metrikacija
    Civilinė metrikacija
    Santuokos registracijos apžvalga, informacija jaunavedžiams
  • Švietimas
    Švietimas
    įstaigos, ugdymas, premijos
  • Socialinė apsauga
    Socialinė apsauga
    paslaugos, parama, būstas
  • Seniūnijos
    Seniūnijos
    kontaktai, paslaugos, naujienos
  • Aplinka
    Aplinka
    aplinkos apsauga, švara, dviračių takai, gyvūnai
  • Sveikata
    Sveikata
    įstaigos, slauga, sanitarija, teisės aktai
  • Sportas
    Sportas
    įstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
  • Jaunimas
    Jaunimas
    Jaunimo reikalų taryba, projektai, organizacijos
  • Investicijos
    Investicijos
    Investiciniai projektai, strateginiai dokumentai, ES finansuojami projektai
  • Nevyriausybinės organizacijos
    Nevyriausybinės organizacijos
  • Renovacija
    Renovacija
  • Gyvenamasis būstas
    Gyvenamas būstas
  • zalia_ikona_pabegeliai
    Pabėgėlių integracija
  • Civilinė sauga
    Civilinė sauga
  • zalia_ikona_paveldas
    Kultūros paveldas
  • Viešoji tvarka
    Viešoji tvarka
  • Teisės paslaugos
    Teisinė pagalba