Kauno savivaldybė ieško kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ vadovo

Liepos mėnesį kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ pristačiusi Kauno miesto savivaldybė planuoja šio projekto plėtrą ir ieško vadovo. Jo atsakomybė bus koordinuoti savivaldybės ir šešių jos įmonių klientų aptarnavimą vykdančio centro veiklą.

„Kiekvienas mūsų darbas turi būti daromas tam, jog žmonėms gyvenimas Kaune taptų lengvesnis. Būtent toks ir yra „Mano Kaunas“ tikslas“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pagrindinis reikalavimas naujajam kauniečių aptarnavimo centro vadovui – vadovaujamo darbo patirtis klientų aptarnavimo ar skambučių centro srityje. Svarbiausios užduotys, kurios bus keliamos naujajam vadovui, bus skambučių centro valdymas, kokybės kontrolė, komandos motyvacinės sistemos vystymas bei esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas.

„Liepos mėnesį startavome su pirmine projekto „Mano Kaunas“ versija. Artimiausiuose planuose – nemaža šio projekto plėtra. Ieškome patirties turinčio, ambicingo žmogaus, kurio laukia daug įdomių iššūkių“, – kalbėjo G. Petrauskas.

Kauniečiai atsakymus į visus klausimus, susijusius su savivaldybės ar jos valdomų įmonių paslaugomis, gali gauti parašę žinutę į socialiniame tinkle veikiantį puslapį „Mano Kaunas“. Socialiniais tinklais nesinaudojantys kauniečiai kviečiami skambinti nemokamu telefonu. Juo atsiliepia automatinis atsakiklis, kalbantis žinomo kauniečio Ryčio Zemkausko balsu, kuris nukreipia žmogų pagal jo turimo klausimo pobūdį.

Fiziniai kauniečių aptarnavimo centrai „Mano Kaunas“ šiuo metu veikia trijose miesto vietose (Statybininkų g. 3, Raudondvario per. 86 A ir Aukštaičių g. 43), kur gyvai aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“ ir „Kauno vandenys“ klientai. Į šiuos centrus atvykę kauniečiai gali sudaryti sutartis, gauti pažymas, informaciją apie paslaugas ir įkainius, susimokėti komunalinius mokesčius, pateikti prašymus.

Susidomėję Kauno miesto savivaldybės pasiūlymu užimti „Mano Kaunas“ vadovo pareigas, CV siųsti turėtų el. paštu [email protected]

Kandidatams keliamos šios užduotys:

● Esamų klientų aptarnavimo procesų tobulinimas ir naujų diegimas
● KPI nustatymas bei matavimo rodiklių tobulinimas
● Komandos motyvacinės sistemos vystymas
● Darbuotojų klientų konsultavimo ir pardavimo įgūdžių kompetencijų ugdymas
● Kokybės kontrolė: sistemingas komandos narių skambučių monitoringas, kokybės vertinimas, pokyčių siūlymas bei diegimas
● Skambučių centro valdymas

Reikalavimai:

● Patirtis vadovaujančioje pozicijoje klientų aptarnavimo ar skambučių centro veikloje
● Klientų aptarnavimo KPI diegimo ir matavimo žinios bei patirtis
● Klientų aptarnavimo kokybės valdymo patirtis
● Lyderystės savybės, leidžiančios ugdyti komandą ir padedančios siekti komandinių rezultatų
● Gebėjimas motyvuoti kolegas bei kurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas
● Konfliktinių situacijų valdymo patirtis.

Ryšių su visuomene skyriaus informacija

 

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content