Po rekonstrukcijos atidaryta Kauno autobusų stotis

Po pusantrų metų vykusių statybų šį pirmadienį visuomenei pristatyta rekonstruota Kauno autobusų stotis.  Stotis pasitinka ne tik moderniu pastatu su įspūdingo dydžio laikrodžiu, bet ir daug erdvesne keleivių laukimo sale, šiuolaikiška keleivių informavimo sistema, požeminiu parkingu ir daugybe kitų naujovių.

„Teatras prasideda nuo rūbinės, o miestas nuo autobusų stotis. Tokio objekto miestui jau labai seniai reikėjo, todėl džiaugiamės, kad stotis pastatyta greitai, o jos architektūra – išskirtinė“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Kauno autobusų stotyje veikia 21 išvykimo bei trys autobusų atvykimo aikštelės. Keleiviams informuoti naujoje stotyje įrengta daugybė informacinių ekranų.

“Nauja stotis ne tik gražesnė ar modernesnė, bet ir informatyvesnė. Keleiviai gali  lengviau sužinoti norimą informaciją apie atvykstantį ar išvykstantį autobusą. Visa informacija pateikiama realiu laiku”, – kalbėjo UAB “Kautra” generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Moderniausia stotis

Savarankiškai keleiviai galės įsigyti ir autobusų bilietus. Kauno autobusų stotyje be įprastų bilietų pardavimo kasų veiks ir savitarnos terminalas. Jo pagalba keleiviai galės paprastai ir greitai mokėdami banko kortele įsigyti autobusų bilietus. Tai pirmas toks bilietų pardavimo terminalas Lietuvoje.

Dar viena įdomi ir šalyje nematyta naujovė – siuntos drive paslauga. Nuo šiol kauniečiai, besinaudojantys “Siuntos autobusais” paslaugomis, gali dar paprasčiau ir greičiau atiduoti ar pasiimti savo siuntas – tai jie galės padaryti neišlipdami iš savo automobilio. Siuntoms gabenti įrengta vienpusio eismo gatvė tarp stoties ir kaimynystėje esančio viešbučio.

„Tokios architektūros ir dizaino visuomeninių pastatų Kaunui tikrai reikia. Naujoji autobusų stotis turi išskirtinį veidą, dėl kurio miestas gauna pridėtines vertės“, – teigė rekonstrukcijos projektą parengęs žinomas Kauno architektas Gintaras Balčytis.

Keleiviai ir jų artimieji gali dar patogiau atvykti į Kauno autobusų stotį ir savo automobilį pasistatyti požeminiame parkinge. Nemokamoje viešoje požeminėje aikštelėje telpa beveik du šimtai automobilių. Įvažiuoti į požeminę stovėjimo aikštelę galima dviem būdais: iš Vytauto prospekto ir atkurtos Girstupio gatvės.

„Drąsiai galime teigti, kad rekonstruota Kauno autobusų stotis yra moderniausia ne tik Lietuvoje, bet ir rytų Europoje”, – kalbėjo L.Skardžiukas

Didžiausia Lietuvoje

Per parą Kauno autobusų stotyje apsilanko per dešimt tūkstančių žmonių, atvyksta vidutiniškai 700 tarpmiestinių ir tarptautinių autobusų. Bendras stoties pastato plotas 13 tūkstančių kvadratinių metrų. Stoties projekto vertė 9 milijonai eurų, statybos truko apie 1,5 metų.

 

Faktai

Autobusų stoties peronas

  • 10 000 žmonių srautas per parą
  • 700 autobusų per parą (tarptautiniai, tarpmiestiniai, priemiestiniai reisai)
  • 21 įlaipinimo aikštelė
  • 3 išlaipinimo aikštelės

 

Požeminė parkavimo aikštelė talpins

  • 187 automobilius
  • 100 dviračių
  • Parkingas nemokamas pirmas dvi valandas

 

Ryšių su visuomene poskyrio informacija

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content