Kartu su Pelėdų kava aplankytas benediktinių vienuolynas ir Šv. Mikalojaus bažnyčia

LAPKRIČIO 7 diena.

Pelėdų kava | Kauno Šv. Mikalojaus bažnyčia ir benediktinių vienuolynas

Lapkričio mėnesį pradėjome labai sakralia ekskursija ir apsilankymu Kauno Šv. Mikalojaus bažnyčioje bei benediktinių vienuolyne. Šį kartą susitikome pirmadienį, 11 07, 14.30 h prie skulptūros “Palaimintojo batai” (ant laiptų į Šv. Mikalojaus bažnyčią iš Šauklių g. pusės).

Pirmą ekskursijos valandą vaikščiojome lauke. Išgirdome Šv. Mikalojaus bažnyčios ir benediktinių atsiradimo Kaune istoriją, kuri jau tęsiasi šimtus metų; susipažinome su spalvingomis asmenybėmis, vienaip ar kitaip susijusiomis su šia bažnyčia ar/ir vienuolynu; išgirdome įdomių faktų apie pirmuosius mūsų piligrimus, relikvijas ir pan.; pakalbėjome ir apie tai, kaip šalies istorija atsispindi vienuolyno istorijoje.

Antrą ekskursijos valandą praleidome su vienuole benediktine, kuri mums parodė bažnyčioje įkurtą muziejų, pažiūrėjome į bažnyčią iš patalpos, kuri ne kiekvienam lankytojui prieinama. Pabendravome su benediktine apie šių laikų vienuolių gyvenimą, o drąsiausieji uždavė įvairių klausimų.

Šioje kelionėje mus lydėjo gidė Daiva Valančiūtė (iš “Kaunas su gidu / Sightseeing tour” ir „Mūsų Odisėja” kelionių organizacijos). Didelis ačiū!

Renginio metu dalyviai buvo fotografuojami. Po renginio visus pakvietėme puodeliui „Pelėdų“ gilių kavos, kurį pasiskaninome saldžiais užkandžiais. https://www.facebook.com/events/874505513720743?active_tab=about

Šis renginys yra penktas, iš šešių „Pažink savo kraštą” renginių ciklo, įgyvendinant LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos patvirtintą priemonę „Stiprinti bendruomeninę veiklą savivaldybėse”. Projekte dalyvauti pakvietė BC „Spindulys”.

Plačiau apie priemonę:Bendruomeninės veiklos rėmimas | Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (lrv.lt)

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.