Elektroninis bilietas

Naują kortelę už įprasta 1,50 Eur kaina keleiviai gali įsigyti šiuose platinimo punktuose: visose Kauno MAXIMA ir RIMI kasose, AB „Lietuvos paštas“ skyriuose, Kauno spaudos ir NARVESEN kioskuose, „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punkte (Laisvės al. 114, Kaunas, priešais E. Ožeškienės g. stotelę), kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas).

Jei kortelė galiojanti ir fiziškai nepažeista, pateikus PIN kodo lankstinuką, ją nemokamai galite pasikeisi „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punkte (Laisvės al. 114, Kaunas, priešais E. Ožeškienės g. stotelę) arba kauniečių aptarnavimo centre kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas.

Apgailestaujame, tačiau prie savitarnos prisijungti pirmą kartą galite tik žinodami PIN kodą. Siūlome išvažinėti turimoje kortelėje likusią pinigų sumą ir bet kuriame platinimo taške įsigyti naują kortelę „Žiogas“, nurodyti Jums taikomą lengvatą ir papildyti norima pinigų suma.

Naujos kortelės pakuotėje bus lankstinukas su PIN kodu. Pirmą kartą prisijungus prie interneto savitarnos, galite suasmeninti kortelę, nurodant el. pašto adresą ir įvedant savo slaptažodį. Taip ateityje išvengsite nepatogumų prisijungiant prie interneto savitarnos, jei prarastumėte kortelės PIN kodą.

Įsitikinkite, kad glaudėte galiojančią Kauno miesto viešojo transporto kortelę.

Jei Kauno transporto kortelė galiojanti, tačiau jos komposteris neatpažino, kreipkitės į „Kauno miesto viešasis transportas“ aptarnavimo punktą (Laisvės al. 114, Kaunas) arba į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ adresu Statybininkų g. 3, Kaunas. Čia kortelė bus patikrinta, ir nustačius kortelės gedimą, jei jis ne dėl Jūsų kaltės, ją nemokamai pakeisime. Daugiau informacijos galite gauti paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000.

Sugadinę, pametę ar kitaip praradę kortelę, už nustatytą mokestį galite įsigyti naują (dublikatą) ir į ją perkelti e. bilietus, buvusius prarastojoje:

  • atvykite į  „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punktą (Laisvės al. 114, Kaunas, priešais E. Ožeškienės g. stotelę) arba į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas);
  • jei norite perkelti senosios kortelės duomenis, pateikite kortelės PIN kodą (jį rasite Kauno kortelės pakuotėje);

naujos kortelės vietoj prarastosios išdavimo mokestis – 1,50 Eur.

Pranešimas „Nepakanka lėšų“ informuoja, kad atėjo laikas papildyti kortelę. Tai galite padaryti interneto svetainėje arba bet kuriame bilietų platinimo punkte ir įsigykite popierinį bilietą iš vairuotojo, siekiant išvengti baudos.

Ne, perkelti elektroninius bilietus į Jūsų kitą kortelę nėra galimybės. Galite tik įsigyti iš mūsų prarastos kortelės dublikatą už 1, 50 Eur.

Žymėti bet kokios rūšies elektroninį bilietą priglaudžiant Kauno kortelę prie komposterio būtina kiekvieną kartą įlipus į transporto priemonę (Keleivių ir bagažo vežimo kelių transportu taisyklės).

Vairuotojas turi teisę nepažymėjusiems elektroninio bilieto neleisti važiuoti arba reikalauti pirkti vienkartinį bilietą.

Žymėjimas yra svarbus, nes remiantis šia statistika planuojami maršrutai, reisai, kokios talpos autobusas tuo maršrutu važiuos, kaip dažnai. Nepažymėtas bilietas negalioja ir kontrolės patikrinimo metu bus laikoma, kad keleivis važiavo neturėdamas galiojančio bilieto.

Sužinoti, kiek kortelėje yra pinigų arba koks yra nupirktas elektroninis bilietas, galima trimis būdais:

  • autobuse / troleibuse prie komposterio,
  • prisijungus prie interneto savitarnos svetainės,
  • paskambinus informacijos telefonu 8 800 200 00.

Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, suveskite kortelės numerį ir instrukcijoje esantį PIN kodą (rasite kortelės informaciniame lapelyje).

Apgailestaujame, tačiau tokios galimybės nėra.

Visų rūšių bilietus, įskaitant sukauptą mėnesinį bilietą ir terminuotąjį bilietą, privaloma žymėti kiekvieną kartą įlipus į transporto priemonę. Nepažymėjus el. kortelės, joje esantis bilietas negalioja ir kontrolės patikrinimo metu bus laikoma, kad keleivis važiavo neturėdamas galiojančio bilieto.

Jeigu tame pačiame reise el. kortelę priglausite antrą ar daugiau kartų, komposteris parodys tik jau pažymėto bilieto informaciją. Antrą kartą toje pačioje transporto priemonėje su ta pačia el. kortele apmokėti nebus galima.

Galiojančių lengvatų sąrašą pateikiame čia: https://www.kvt.lt/bilietai/lengvatos/

Taip, keleivis paprašytas privalo pateikti dokumentą įrodantį teisę į lengvatą. Nepateikus dokumento laikoma, kad keleivis neturi galiojančio bilieto.

Pakeisti kortelei taikomą lengvatą galima prisijungus prie interneto savitarnos arba Kauno miesto viešojo transporto aptarnavimo punkte, adresu Laisvės al. 114, Kaunas (priešais E. Ožeškienės g. stotelę) arba kauniečių aptarnavimo centre kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas.

Lengvatą galite pakeisti ir paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000. Jums reikės nurodyti kortelės numerį ir PIN kodą bei patvirtinti, kad turite teisę į atitinkamą lengvatą įrodantį dokumentą ir sutinkate pakeisti kortelei taikomą nuolaidą bei pradėti kaupti naują kaupiamąjį mėnesinį bilietą.

Aukštųjų mokyklų dieninių skyrių studentų ir moksleivių vienkartiniams bilietams taikoma 50 proc. nuolaida, o mėnesiniams / kaupiamiesiems  ir kitiems terminuotiesiems bilietams – 80 proc. nuolaida.

Važiuojant autobusu ar troleibusu būtina turėti galiojantį dokumentą, patvirtinantį teisę į nuolaidą (studento arba moksleivio pažymėjimą, ISIC).

2018-03-20 Kauno miesto taryba suteikė 822 Eur viešojo transporto lengvatą daugiavaikių šeimų, deklaravusių gyvenamąją vietą Kaune, vaikams nuo 7 iki 18 metų. 1095 kalendorinių dienų bilietas važiuoti autobusais ir troleibusais visomis dienomis jį aktyvuojant nuo pardavimo momento, kainuoja – 3 Eur.

Daugiavaikių šeimų, deklaravusių gyvenamąją vietą Kaune, vaikams yra gaminamos specialios nustatyto dizaino vardinės Kauno kortelės, kurios  pildomos Vaiko bilietu. Kortelės  išduodamos ir pildomos tik „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punkte, adresu Laisvės al. 114, Kaunas (priešais E. Ožeškienės g. stotelę).

Tik atvykus „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punktą (Laisvės al. 114, Kaunas, priešais E. Ožeškienės g. stotelę) arba į kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, adresu Statybininkų g. 3, Kaunas.

Už įsigytą terminuotąjį aktyvuojamą elektroninį bilietą pinigai negrąžinami, jeigu jis jau buvo aktyvuotas.

Pinigus už neaktyvuotą terminuotąjį elektroninį bilietą galite susigrąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo įsigijimo datos.

Pinigai už bilietus yra grąžinami tik kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3, Kaunas) arba „Kauno viešasis transportas“ klientų aptarnavimo punkte (Laisvės al. 114, Kaunas, priešais E. Ožeškienės g. stotelę). Su savimi reikia turėti Kauno kortelę, kuri buvo papildyta, kasos kvitą, asmens dokumentą ir asmeninės banko sąskaitos numerį. Pinigai bus grąžinti per 10 darbo dienų nuo prašymo pateikimo momento.

Keleiviai gali nemokamai persėsti per 30 minučių nuo elektroninio bilieto pažymėjimo. Persėdant būtina iš naujo priglausti kortelę prie komposterio. Persėdus 30 minučių laike, pinigai nebus nuskaičiuoti, o komposteris pažymės persėdimo bilietą už 0 centų.

Popierinis bilietas, įsigytas iš vairuotojo, persėdimo teisės nesuteikia.

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content