Nuo birželio 30 d. Registrų centras klientus Kaune pasitiks nauju adresu
Paskelbta: 2025-06-23 (Pirmadienis)
Pagrindinius nacionalinius duomenis tvarkantis Registrų centras jau netrukus klientų Kaune lauks naujose erdvesnėse patalpose. Tikimasi, kad naujoji padalinio lokacija klientams bus patogiau pasiekiama ir prisidės prie klientų aptarnavimo kokybės gerinimo.
Nuo birželio 30 d. (pirmadienio) keičiasi Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio Kaune adresas – padalinys persikels į Savanorių pr. 276. Klientų aptarnavimo padalinio darbo laikas nesikeis – kaip ir iki tol pirmadieniais ir ketvirtadieniais padalinys dirbs nuo 8 val. iki 18 val., penktadieniais – nuo 8 val. iki 16 val. Iki šiol padalinys veikė Kauno centre esančioje E. Ožeškienės gatvėje.
„Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Kaune yra antras didžiausias mūsų padalinys Lietuvoje, čia kasdien apsilanko vidutiniškai apie 300 klientų. Buvusios patalpos miesto centre ne visiems klientams buvo patogiai pasiekiamos, jos ne visiškai atitiko mūsų klientų aptarnavimo padalinių įvaizdžio koncepto standartą. Persikeldami į naujas erdvias patalpas savo klientams galėsime suteikti dar geresnę aptarnavimo patirtį“, – kalba Registrų centro generalinis direktorius Adrijus Jusas.
Jo teigimu, atnaujinant šį ir kitus klientų aptarnavimo padalinius didelis dėmesys skiriamas ne tik klientų patirties gerinimui, bet ir juose dirbančių įmonės specialistų patogumui ir saugumo užtikrinimui.
Atnaujintas Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys Kaune klientus pasitiks šviesesnis ir atviresnis, čia sukurta jauki klientų laukimo erdvė. Klientai čia galės pasinaudoti modernesne savitarnos erdve, turės galimybę dokumentus tvarkyti ir prašymus pateikti patogiai pasijungę asmeninį kompiuterį ar kitą įrenginį.
Įvairių kasdienių reikalų, susijusių su nekilnojamuoju turtu, įmonių ar organizacijų steigimu bei valdymu, įvairių dokumentų ar išrašų gavimu, į Kauno klientų aptarnavimo padalinį kiekvieną mėnesį atvyksta susitvarkyti apie 6 tūkst. klientų arba vidutiniškai po 300 kiekvieną darbo dieną.
Šiuo metu Registrų centras fizinius klientų aptarnavimo padalinius turi 50-yje savivaldybių, juose kiekvieną dieną apsilanko vidutiniškai po daugiau nei 2 tūkst. klientų.
VĮ Registrų centro informacija
Paslaugos
- Kontaktų paieška ir struktūraSavivaldybės darbuotojų kontaktų paieška
- Civilinė sauga ir mobilizacija
- PaslaugosČia rasite savivaldybės teikiamas paslaugas
- TransportasMaršrutai, tvarkaraščiai, e. bilietas
- Asmenų aptarnavimasAptarnaujami padaliniai, asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
- Projektiniai pasiūlymaiStatinių projektų viešinimas
- KultūraĮstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
- Verslas ir finansaiLengvatos verslui, leidimai, finansai ir mokesčiai, parduodamas turtas
- Korupcijos prevencijaAntikorupcijos komisija, kontaktai
- UrbanistikaTeritorijų planavimas ir statyba, žemės sklypai
- Civilinė metrikacijaSantuokos registracijos apžvalga, informacija jaunavedžiams
- ŠvietimasĮstaigos, ugdymas, premijos