Istorinė diena Kaune: atidarytas naujas tiltas per Nerį

Po ilgo laukimo paleistas eismas naujuoju tiltu per Nerį Islandijos plente. Čia vairuotojai važiuos Vilnius–Klaipėda kryptimi, nusukant į Lapes (Kauno raj.) bei Panerių gatvę, taip pat vykstant į prekybos ir laisvalaikio centrą MEGA.

Šis tiltas turbūt visiems Lietuvos gyventojams per metus sutaupys kelis milijonus nervų ląstelių. Didelė padėka „Kauno tiltams“, šie rangovai jau dabar darbuojasi ir kito miestui svarbaus projekto – Pietrytinio aplinkkelio – statybų aikštelėje.

Kaunas, kaip žinia, šiemet atidarė mažąjį tiltą į Nemuno salą iš Karaliaus Mindaugo prospekto. Planuose – tiltas iš Nemuno salos į Aleksotą ir miesto centro apvažiavimu tapsiantis vadinamasis Kėdainių tiltas, sujungsiantis Vilijampolę bei Marvelę“, – sakė Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.

Naujai atidarytu tiltu ir viaduku Islandijos plente galės naudotis visi nuo Jonavos gatvės esamu jungiamuoju keliu užkilsiantys eismo dalyviai. Vairuotojų prašoma itin atidžiai stebėti kelio ženklus, dangos ženklinimą ir rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį. Magistralinio kelio ruožas, kuriame vyksta eismas Klaipėdos link, liks tranzitinėms transporto priemonėms, iki kol bus pradėti viduriniojo tilto per Nerį rekonstravimo darbai.

„Pabaigus visą šio tilto rekonstrukciją, tiek Kauno gyventojams, tiek visiems kitiems vairuotojams bus mažiau spūsčių bei bus sutaupytas eismo dalyvių laikas. Apskritai tiltų sutvarkymui Lietuvoje artimiausiais metais skirsime daug dėmesio. Kelių tinkle šiuo metu yra 73 prastos būklės tiltai ir viadukai. Kasmet norime sutvarkyti iki 7–10 tiltų“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Naujasis tiltas pastatytas įgyvendinant VĮ Lietuvos automobilių direkcijos ir rangovo pasirašytą sutartį, apimančią daugiau nei tilto statybą. Bendra sutarties vertė siekia 32,34 mln. eurų su PVM.

Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinant šį projektą jau pastatytas naujas tiltas per Nerį, viadukas per Jonavos gatvę, įrengtos triukšmo mažinimo priemonės, apšvietimas, sutvarkytos tilto prieigos, sujungiant naujo projekto infrastruktūrą su prieš kelis metus pabaigto projekto (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km) įrengta nauja infrastruktūra.

Projektas dar nėra visiškai baigtas. Šiuo metu vykdomi atraminės sienos įrengimo darbai Panerių g., kurie tilto eksploatavimui įtakos neturi. Projektą baigti planuojama šių metų antrame ketvirtyje.

Naujojo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Įgyvendinus visą projektą bus atskirti skirtingo greičio režimo transporto srautai.

Netrukus planuojama paskelbti viešojo pirkimo rangos darbų konkursą dėl magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 99,03 iki 100,47 km, viduriniojo tilto per Nerį, rekonstravimo darbų.

Tai intensyviausias kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per magistralinio kelio A1 ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, maksimalus paros eismo intensyvumas kai kuriomis dienomis siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.

Ryšių su visuomene skyriaus informacija

[ssba]

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content