Eismo saugumo komisijos posėdžio darbotvarkė

KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

EISMO SAUGUMO KOMISIJOS POSĖDŽIO

DARBOTVARKĖ

2018-09-11

1. Dėl darbotvarkės patvirtinimo.
  2. Dėl eismo ribojimo Kaune popiežiaus vizito metu.
  3. Dėl Aleksoto bendruomenės narių prašymo pagerinti eismo saugumą Kalvarijos g. ir Europos pr. sankryžoje.
  4. Dėl Egidijaus Daleckio eismo organizavimo pasiūlymų:

4.1. Utenos g. ties sankryža su Kapsų gatve įrengti kelio ženklą Nr. 324 „apsisukti draudžiama“;

4.2. pakeisti automobilių statymo pusę Žaliakalnio turgavietės rajone (Zarasų nuo Žemaičių g iki Zanavykų g., Kapsų iki Utenos g., ;

4.3. atlikti žymėjimą „korys“ A.Baranausko g. ir Studentų g. sankryžoje.

1. Dėl Agnės Smolienės prašymo įrengti kelio ženklą Nr. 552 „Gyvenamoji zona“ K. Būgos gatvėje.
  2. Dėl Kleboniškio seniūnaičio prašymo įrengti kelio ženklus ribojančius greitį iki 30km/h ties Kleboniškio g. 33 namu ir Vasarvietės ties 11 H. namu. Padidinti leistiną greitį Kleboniškio miške iki 70 km/h.
  3. Dėl Giraitės bendruomenės pirmininko prašymų:

7.1. įrengti šaligatvius/dviračių takus B.Brazdžionio gatvėje;

7.2. įrengti žiedines sankryžas Tyrlaukio ir B.Brazdžionio g. sankryžoje;

7.3. sutvarkyti Mosėdžio ir A.Šapokos gatves.

1. Dėl prašymo suderinti automobilių parkavimo schemą prie P. Lukšio g. Nr. 26 namo.
  2. Dėl A. Trimonio prašymo organizuoti vienos puses eismą Jaunimo a.
  3. Dėl kelio ženklo Nr. 303 „Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas“ įrengimo
    D. Poškos g.
  4. Dėl „Arūno Liočio firma“ prašymo organizuoti stovėjimo vietas Skuodo g. 40A.
  5. Dėl siūlymo pakeisti esamą tvarką Technikumo g. t.y. siekiant pagerinti eismo saugumą ir suvaldyti greičio mėgėjus ties Ulonų g. įrengti greičio mažinimo priemonę kalnelį arba iškiliąją perėją (Kelių policijos valdyba).
  6. Dėl prašymo įsirengti greičio mažinimo kalnelį Kiškių g. ties 24 namu siekiant pagerinti eismo saugumą. (Kelių policijos valdyba).
  7. Dėl Editos Korsakės prašymo įrengti greitį mažinančius kalnelius E. Volterio gatvėje.
  8. Dėl Pauliaus Kažemekaičio prašymo įrengti kelio ženklą J. Semaškos gatvėje ribojantį greitį iki 30 km/h.
  9. Dėl įmonių prašymų dėl eismo organizavimo Pramonės pr. sankryžoje ties Nr. 21 ir Nr.23

16.1. panaikinti  kelio ženklą Nr. 402“Važiuoti į dešinę“;

16.2. pakeisti kelio ženklą Nr. 508 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai“ pakeisti į kelio ženklą Nr. 512 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai ir į kairę“;

16.3. pakeisti kelio ženklą Nr. 508 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai“ pakeisti į kelio ženklą Nr. 511 „Eismo kryptis sankryžoje tiesiai ir į dešinę“.

1. Dėl Panemunės seniūnaičio E. Mikalausko prašymo įrengti pėsčiųjų perėją ties Piliuonos g. Nr. 29 C.
  2. Dėl Žaliakalnio seniūno prašymo įrengti pėsčiųjų perėją Vydūno alėjoje ties Minties ratu.
  3. Dėl prašymo įrengti pėsčiųjų perėją Baltų pr. ties Šėtos g.
  4. Dėl automobilių stovėjimo ribojimo naktimis iš penktadienio į šeštadienį aikštelėje prie restorano „Žemyn upe“.
  5. Lopšelio-darželio „Dvarelis“ prašymas įvesti vienpusį eismą J. Vaitkaus ir J. Kumpio gatvėse, ryšium su darželio atidarymu J. Kumpio g. 1 numatomas intensyvus eismas.
  6. Dėl UAB „Kaminta“ prašymo įrengti kelio ženklą Nr. 332 „sustoti draudžiama“ Puodžių gatvėje pagal pateiktą schemą.

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.