1. Ar Jums patogus nustatytas asmenų aptarnavimo laikas?

2. Del kokių klausimų sprendimų kreipėtės (galite pasirinkti kelis variantus)?

3. Ar paslauga (-os) buvo suteikta laiku, nustatytais terminais?

4. Kaip dažnai per pastaruosius vienerius metus Jūs kreipėtės dėl paslaugos (-ų) suteikimo?

5. Kokiu būdu kreipėtės?

6. Jei buvote atvykęs, kiek laiko teko laukti, kol būsite aptarnauti?

7. Jus aptarnavo / bendravote su:

8. Ar buvo suteikta informacija apie rūpimo klausimo nagrinėjimo eigą?

9. Kaip vertinate Jus aptarnavusių darbuotojų elgesį priėmimo metu?

10. Ar naudojatės (ir jei taip) kaip vertinate elektroniniu būdu teikiamas paslaugas?

11. Kaip vertinate informacijos teikimą telefonu (skambinant tiesiogiai į padalinius)?

12. Kaip vertinate interneto svetainėje www.kaunas.lt teikiamos informacijos naudingumą ir išsamumą?

13. Jūsų pastabos ir pasiūlymai. Ko pasigedote?

Siųsti

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content