Skaitmeninis muziejus Jūsų mieste, vietoje pokemonų Lietuvos kultūra

Lietuvos bibliotekose, mokyklose, kultūros centruose atsirado neįprasti pokemonai. Dalis jų primena Lietuvos istorijos asmenybes, tokias kaip M. K. Čiurlionis, Darius ir Girėnas, Vytautas ir kt. Dalis labiau techninio pobūdžio ir yra panašūs į pirmąjį lietuvių sukonstruotą lėktuvą ANBO ar medinį dviratį.

Jei matote tokius pokemonus, Jūs ko gero patekote į skaitmeninį papildytos realybės muziejų. Šiame muziejuje statiški eksponatai atgyja ir papasakoja savo istoriją ar įdomų faktą apie save.

Net ir suskaitmenintos kultūros vertybės dažnai lieka nepasiekiamos plačiai meno vartotojų auditorijai dėl tinkamo pateikimo ir infrastruktūros nebuvimo. Skaitmeninis muziejus – tai patrauklus, patogus ir šiuolaikiškas skaitmeninių muziejinių vertybių platinimo tinklas.

Jauni žmonės nėra pakankamai įtraukti į edukacines muziejų programas, todėl sukurtas naujas įtraukimo būdas, panaudojant jaunų žmonių mobilius telefonus.

Įstaiga ar organizacija, kuri nori atsidaryti „skaitMENINĮ muziejų“ turi atsispausdinti 50 nedidelių lapų su muziejų eksponatų nuotraukomis ir savo nuožiūra jas iškabinti savo pasirinktoje patalpoje.

Kai eksponatai iškabinti belieka iš Google Play parduotuvės atsisųsti nemokamą android programėlę pavadinimu Skaitmeninis muziejus. Įsirašykite šią programėlę į telefoną ir pradėkite lankytis galerijoje. Nukreipę telefoną į pasirinktą plakatą, pamatysite kaip jis atgyja ir statiškas nejudantis Dariaus ir Girėno lėktuvas išskris iš paveikslo tiesiai ant Jūsų organizacijos sienos. Išbandykite tai su likusiais eksponatais.

Skaitmeninis muziejus – pabėgimo kambarys

Šis mzuiejus taip pat gali būti lengvai paverčiamas ir į pabėgimo kambarį. Pabėgimo kambarys, tai edukacinė pramoga, kai grupė žmonių užrakinama patalpoje ir spręsdama užduotis ir dirbdama komandoje bando ištrūkti iš patalpos greičiau nei per 1 valandą.

Stebėdami atgyjančius Lietuvos istorijos eksponatus, Jūs taip pat išgirsite įdomių faktų ir istorijų. Kai kurios jų padės iššifruoti pabėgimo kodą.

Failus reikalingus skaitmeniniam muziejuj galite rasti: https://drive.google.com/file/d/1p4Bz2mRSy6NjWBD_CeyjFwJJHJFKJi07/view

Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.

 

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content