Konferencija ,,Mokymosi motyvacija. Misija įmanoma!?“ Aleksandro Stulginskio mokykloje –daugiafunkciame centre

Ugdydami vaikus sunkumų patiria ir pedagogai, ir tėvai. Pagal tai, kaip vaikai mokosi, sprendžiama apie jų mokymosi motyvaciją. Lietingą lapkričio popietę  Kauno Aleksandro Stulginskio mokykloje-daugiafunkciame centre rinkosi mokiniai ir mokytojai į konferenciją – seminarą ,,Mokymosi motyvacija. Misija įmanoma?!“.  Konferenciją organizavo Kauno Švietimo skyrius, Kauno PKC, Kauno mokinių savivaldų informavimo centras, Aleksandro Stulginskio mokykla-DC.

Kauno Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Raimonda Jančiauskienė, Kauno mokinių savivaldų informavimo centro pirmininkė Jogilė Padrėzaitė ir A. Stulginskio mokyklos-DC mokytojų komanda  atsisakė tradicinių pranešimų ir daug dėmesio skyrė diskusijoms bei mokinių apklausos analizei. Apklausoje dalyvavo  Kauno ir Kauno rajono mokyklų  8-12 klasių mokiniai.

Plenariniame posėdyje apie Išminties mokymąsi savo įžvalgomis pasidalijo Gerojo Ganytojo parapijos kunigas teol.lic. Nerijus Pipiras. Apie mokytojo ir mokinio bendradarbiavimą kalbėjo Mokinių savivaldų informavimo pirmininkė Jogilė Padrėzaitė.

Kauno Aleksandro Stulginskio mokyklos – DC direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jolanta Urbanaitė ir ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja Egidija Laurinavičienė pristatė apklausos rezultatus.

Atsakiusieji pasiskirstė taip:  progimnazijų – 24,80%, pagrindinių mokyklų – 8,20%, daugiafunkcių centrų – 13%, gimnazijų – 54% mokinių. 49,90% respondentų 9-12klasių  ir 50,10% –  6-8 klasių mokinių.

Mokinių nuomone, išrinkta dešimt  svarbiausių veiksnių, skatinančių mokymosi motyvaciją.

  • Malonu sulaukti pagyrimų;
  • Gero darbo perspektyva;
  • Teigiamas mano asmenybės vertinimas;
  • Mokytojas, pastebintis ir įvertinantis mano pastangas;
  • Linksmas, mėgstantis humorą mokytojas;
  • Mokytojo asmenybė;
  • Kūrybingos, linksmos pamokos;
  • Pasiruošimas patikrai/egzaminams;
  • Mokytis man įdomu;
  • Noriu būti mėgiamas draugų.

Išanalizavus mokinių atsakymus bei išklausius jų nuomonę diskusijos metu, paaiškėjo veiksniai, slopinantys mokymosi motyvaciją.

  • Per daug namų darbų;
  • Trūksta laiko;
  • Gabumų stoka;
  • Negalėjimas sutelkti dėmesio;
  • Mokytojai prastai išaiškina;
  • Per sunkios užduotys;
  • Didelės žinių spragos, negalėjimas pamokoje pasirinkti norimos užduoties;
  • „Užsisėdęs“ mokytojas;
  • Pagarbos mokiniui trūkumas;
  • Mokytojai nesąžiningai vertina.

Mokiniai ir mokytojai diskutavo 4 darbo grupėse. Žaliakalnio ir Martyno Mažvydo progimnazijų direktoriaus pavaduotojos ugdymui Rūta Barkauskienė ir Auksė Petruševičienė, A. Stulginskio mokyklos-DC mokytojai: Virginija Virbaitienė, Rūta Šavirienė, Loreta Gudienė, Augustė Vabalienė, Mantas Brazionis buvo  ,,varomoji jėga“, kuri koordinavo grupių darbą.

Mokykla viena iš institucijų, kurioje rengiami politikai, visuomenės veikėjai. Kokie jie bus, priklauso nuo  jų pasiruošimo šiandien bei mokymosi. motyvacijos.

Jolanta Urbanaitė,

Kauno Aleksandro Stulginskio mokyklos-daugiafunkcio centro

direktoriaus pavaduotoja ugdymui

 

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti su visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.

Kauno bangelė
Skip to content