Konferencija ,,Mokymosi motyvacija. Misija įmanoma!?“ Aleksandro Stulginskio mokykloje –daugiafunkciame centre
Atnaujinta: 2017-11-22 (Trečiadienis)
Ugdydami vaikus sunkumų patiria ir pedagogai, ir tėvai. Pagal tai, kaip vaikai mokosi, sprendžiama apie jų mokymosi motyvaciją. Lietingą lapkričio popietę Kauno Aleksandro Stulginskio mokykloje-daugiafunkciame centre rinkosi mokiniai ir mokytojai į konferenciją – seminarą ,,Mokymosi motyvacija. Misija įmanoma?!“. Konferenciją organizavo Kauno Švietimo skyrius, Kauno PKC, Kauno mokinių savivaldų informavimo centras, Aleksandro Stulginskio mokykla-DC.
Kauno Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė Raimonda Jančiauskienė, Kauno mokinių savivaldų informavimo centro pirmininkė Jogilė Padrėzaitė ir A. Stulginskio mokyklos-DC mokytojų komanda atsisakė tradicinių pranešimų ir daug dėmesio skyrė diskusijoms bei mokinių apklausos analizei. Apklausoje dalyvavo Kauno ir Kauno rajono mokyklų 8-12 klasių mokiniai.
Plenariniame posėdyje apie Išminties mokymąsi savo įžvalgomis pasidalijo Gerojo Ganytojo parapijos kunigas teol.lic. Nerijus Pipiras. Apie mokytojo ir mokinio bendradarbiavimą kalbėjo Mokinių savivaldų informavimo pirmininkė Jogilė Padrėzaitė.
Kauno Aleksandro Stulginskio mokyklos – DC direktoriaus pavaduotoja ugdymui Jolanta Urbanaitė ir ugdymą organizuojančio skyriaus vedėja Egidija Laurinavičienė pristatė apklausos rezultatus.
Atsakiusieji pasiskirstė taip: progimnazijų – 24,80%, pagrindinių mokyklų – 8,20%, daugiafunkcių centrų – 13%, gimnazijų – 54% mokinių. 49,90% respondentų 9-12klasių ir 50,10% – 6-8 klasių mokinių.
Mokinių nuomone, išrinkta dešimt svarbiausių veiksnių, skatinančių mokymosi motyvaciją.
- Malonu sulaukti pagyrimų;
- Gero darbo perspektyva;
- Teigiamas mano asmenybės vertinimas;
- Mokytojas, pastebintis ir įvertinantis mano pastangas;
- Linksmas, mėgstantis humorą mokytojas;
- Mokytojo asmenybė;
- Kūrybingos, linksmos pamokos;
- Pasiruošimas patikrai/egzaminams;
- Mokytis man įdomu;
- Noriu būti mėgiamas draugų.
Išanalizavus mokinių atsakymus bei išklausius jų nuomonę diskusijos metu, paaiškėjo veiksniai, slopinantys mokymosi motyvaciją.
- Per daug namų darbų;
- Trūksta laiko;
- Gabumų stoka;
- Negalėjimas sutelkti dėmesio;
- Mokytojai prastai išaiškina;
- Per sunkios užduotys;
- Didelės žinių spragos, negalėjimas pamokoje pasirinkti norimos užduoties;
- „Užsisėdęs“ mokytojas;
- Pagarbos mokiniui trūkumas;
- Mokytojai nesąžiningai vertina.
Mokiniai ir mokytojai diskutavo 4 darbo grupėse. Žaliakalnio ir Martyno Mažvydo progimnazijų direktoriaus pavaduotojos ugdymui Rūta Barkauskienė ir Auksė Petruševičienė, A. Stulginskio mokyklos-DC mokytojai: Virginija Virbaitienė, Rūta Šavirienė, Loreta Gudienė, Augustė Vabalienė, Mantas Brazionis buvo ,,varomoji jėga“, kuri koordinavo grupių darbą.
Mokykla viena iš institucijų, kurioje rengiami politikai, visuomenės veikėjai. Kokie jie bus, priklauso nuo jų pasiruošimo šiandien bei mokymosi. motyvacijos.
Jolanta Urbanaitė,
Kauno Aleksandro Stulginskio mokyklos-daugiafunkcio centro
direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Paslaugos
- Kontaktų paieška ir struktūraSavivaldybės darbuotojų kontaktų paieška
- Civilinė sauga ir mobilizacija
- PaslaugosČia rasite savivaldybės teikiamas paslaugas
- TransportasMaršrutai, tvarkaraščiai, e. bilietas
- Asmenų aptarnavimasAptarnaujami padaliniai, asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa
- Projektiniai pasiūlymaiStatinių projektų viešinimas
- KultūraĮstaigos, konkursai, stipendijos, renginiai
- Verslas ir finansaiLengvatos verslui, leidimai, finansai ir mokesčiai, parduodamas turtas
- Korupcijos prevencijaAntikorupcijos komisija, kontaktai
- UrbanistikaTeritorijų planavimas ir statyba, žemės sklypai
- Civilinė metrikacijaSantuokos registracijos apžvalga, informacija jaunavedžiams
- ŠvietimasĮstaigos, ugdymas, premijos